FANDOM

师父治好了 eller Mester Shifu Yomaziki er en hvitrev kjøpt i 2005 av hans ukjente mor og hans far Yoka Yomaziki. han er den nå værende eiger av Treningstemplet og det gamle. han er medlemm av Rådet eller Ordret. Han har et hissigt tempramang. 师父治好了 betyr Den Helbredede, og Shi Fu betyr Mester. Shifu antas å vare 114 år gammel.

BarndomEdit

Shifu ble sagt for å blitt fødd 1899 i Japan, men bruker en Aldersdrikk for å bli yngre ( Irundt alder 30 ). han ble med i Treningstemplet da han var 5 år ( 1904 ) og da var sjefen over Templet, Flaggre's oldefar Tobelzhei Flaghermaus og Rådet bestådde av 10 medlemmer.. på den tiden vart Rådet kalt 雪霸黑暗议会家族 som betyr Shéi Dhark Klanen, Og i templet som vart kalt Zhei Templet.

i 1915 ( 16 år ) ble Shifu Kunfu Lærer og lærte 34 stykk før han ble 宗族办学男孩(Zōngzú bànxué nánhái) som betyr Klansløpegutt som var nesten det samme som NyTemplet's Administratorer, siden Administrator er ett nyere ord.

Nytt livEdit

Shifu fikk problemer i 1945 ( alder av 46 ) da amerikanerene bombet hjembyen hans Yamasiki, Så han flyktet med sjøveien til Florida og bosettet seg der, til i 1956 ( 57 år ), da han kjøpte en gammel borg tomt, Og lagde den til det nye Treningtemplet ( i dag Det Gamle ), Denne gangen med Shifu som leder, Og noen forandrede regler.

Trøbbel med ZheieneEdit

Tilbake i Yamasiki, der treningstemplet ble sprengt, Hadde de overlevende studentene og lederen etablert en treningsleir utta for byen, Og ble sint på Shifu fordi han flyttet og di sier han foråtte Zhei templet. I 1974 sente Tobelzhei sin sønn til shifu's tempel, for å spionere, og senere drepe Shifu. Men Flaggre gidde opp faren og ble en trofast elev på templet. Helt til i 1985, Da Flaggre ventet seg råd status, Men fikk det ikke. Det ledet til at han massakrerte tempelet.